HomeКомплаєнс та фінансовий моніторинг
Комплаєнс та фінансовий моніторинг
Ми цінуємо довіру наших клієнтів, тому дотримуємось принципів професійної етики та впроваджуємо сучасні системи управління комплаєнс-ризиками.

«Довіра клієнтів — наш головний пріоритет. Саме тому ми стежимо, щоб усі процеси відповідали найвищим стандартам етики та прозорості, гарантуючи чесність, безпеку та надійність у кожній фінансовій операції»
На фото:
Галина Мельник
Головний фахівець управління фінансового моніторингу
Кодекс корпоративної етики

Успіх та репутація Банку залежать від етичної поведінки наших працівників, і вони несуть відповідальність за формування довіри до банку як з боку ринку так і громадського середовища. Цей Кодекс етики окреслює основні принципи поведінки та соціальної взаємодії працівників Банку та відображає наше прагнення до найвищих стандартів поведінки працівників. Принципи, закріплені в Кодексі етики, є обов’язковими для усіх працівників.
Дотримання цього кодексу етики - це особиста відповідальність кожного працівника, ігнорування чи не дотримання кодексу, може призвести до дисциплінарних стягнень, включаючи припинення трудових відносин.
Кодекс корпоративної етики АТ АКБ «Львів» →
Загальний стандарт звітності CRS

Common Standard on Reporting and Due Diligence for Financial Account Information (CRS) або Загальний стандарт звітності та належної перевірки інформації про фінансові рахунки (Загальний стандарт звітності CRS) – це міжнародний стандарт, схвалений Радою ОЕСР 15 липня 2014 року, що вимагає від країн, які його імплементують, здійснювати збір інформації від фінансових установ про фінансові рахунки власників рахунків та щорічно на автоматичній основі обмінюватися такою інформацією з юрисдикціями – партнерами з обміну в межах Багатосторонньої угоди компетентних органів про автоматичний обмін інформацією про фінансові рахунки (Multilateral Competent Authority Agreement on Automatic Exchange of Financial Account Information (MCAA CRS)).
Документи
Політика запобігання конфліктам інтересів
Політика конфіденційного повідомлення про неприйнятну поведінку
Політика АТ АКБ «Львів» з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів
Wolfsberg Correspondent Banking Due Diligence Questionnaire
Неналежні дії

Якщо Вам відомі факти неналежної поведінки наших працівників, що може зашкодити інтересам Банку та його репутації, Ви можете проінформувати нас про це, направивши відповідне повідомлення.
Кожне повідомлення обов’язково буде перевірено. Звертаємо Вашу увагу, що передбачена можливість анонімного повідомлення, однак, якщо Ви залишите свої контактні дані, ми повідомимо Вам результати перевірки.
З Вашою допомогою ми зможемо поліпшити якість послуг та створити такі умови, за яких окремі інтереси посадових осіб Банку, їх ділові та інші зв’язки не зможуть скомпрометувати процедуру прийняття рішень та завдати шкоди репутації Банку.
Надсилати повідомлення необхідно за допомогою наступної Форми повідомлення про неналежні дії.
З Вашою допомогою ми зможемо поліпшити якість послуг та створити такі умови, за яких окремі інтереси посадових осіб Банку, їх ділові та інші зв’язки не зможуть скомпрометувати процедуру прийняття рішень та завдати шкоди репутації Банку.
Надсилати повідомлення необхідно за допомогою наступної Форми повідомлення про неналежні дії.
Скарги та звернення громадян

Шановні клієнти, ми докладаємо максимум зусиль, щоб зробити обслуговування в АТ АКБ «ЛЬВІВ» (далі – Банк) для кожного з Вас більш комфортним та зручним. Завдяки Вам ми маємо можливість зробити наш Банк ще кращим, тому ми завжди відкриті для спілкування зі своїми Клієнтами.
Своє звернення до Банку Ви можете залишити у будь-який зручний для Вас спосіб, а саме:
- надіславши письмове звернення на ім’я Голови Правління за юридичною адресою Банку: 79008, м. Львiв, вул. Сербська, 1
- при особистому візиті у будь-яке відділення Банку
- на електронну пошту Банку [email protected]
- зателефонувавши на Інформаційну лінію Банку за номером 0 800 505 848
- звернувшись до Національного Банку України
- заповнивши форму перейшовши по кнопці "Скарги та звернення громадян"
Повідомлення про порушення у сфері
ПВК/ФТ

ПВК/ФТ – запобігання та протидія легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
З метою виконання вимог Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (від 06.12.2019 №361-IX) АТ АКБ «Львів» ( далі – Банк) впровадив систему інформування працівниками Банку та третіми особами (анонімно або із зазначенням авторства) про можливі порушення вимог законодавства у сфері ПВК/ФТ. Якщо Вам відомо про випадки порушення у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, можете залишити своє повідомлення скориставшись формою, наведеною нижче.