
Спеціаліст Контакт-центру
- Львів
- Контакт-центр
- Повна зайнятість
- Офіс
Назва вакансії: Спеціаліст Контакт-центру (м. Львів, Панаса Мирного 24)
Банк Львів — коли колеги, клієнти та партнери — одне ціле; це коли спілкування — відкрите, відносини — прозорі, цілі — спільні. Це коли вільно твориш та змінюєш світ на краще! Банк Львів — це більше, ніж робота. Це стиль життя!
Без досвіду роботи в контакт-центрі, але маєш бажання працювати? Ми змінимо твоє уявлення!
Приєднуйся до нас на позицію Спеціаліста контакт центру!
Які обов’язки?
- консультація клієнтів по телефону та через дистанційні канали обслуговування (вхідна гаряча лінія);
- опрацювання письмових запитів клієнтів.
Очікування від кандидатів:
- високий рівень комунікативних навичок;
- грамотна усна та письмова українська мова;
- знання Windows, MS Office;
- вміння працювати у команді;
- вміння швидко аналізувати ситуацію;
- емоційна стійкість у нестандартних ситуаціях;
- тактовність.
Що ми пропонуємо?
- офіційне працевлаштування;
- ринкова оплата праці;
- медичне страхування;
- можливість подальшого кар'єрного зростання банку;
- корпоративне навчання (тренінги, вебінари, електронні курси та ін.)
- участь у заходах та соціальних ініціативах компанії;
- 28 календарних днів відпустки;
- додаткові оплачувані вихідні (12 днів на рік).
Зацікавила пропозиція?
Просто відгукуйся на вакансію на цьому сайті або надішли своє резюме нам на скриньку [email protected], а далі справа за нами!
Банк Львів — банк для вільних людей!
Поділитись