Корисна інформація
Грошові перекази, як правило, доступні для отримання одержувачами через декілька хвилин після відправлення.
Порядок вирішення спорів між учасниками та користувачами платіжних Систем.
Фінансові претензії клієнтів (користувачів платіжних систем) розглядає та відповідає на них безпосередньо Прямий учасник/Непрямий учасник (за тими клієнтами платіжних систем, яких він обслуговував).
Клієнт подає заяву-претензію Прямому учаснику/Непрямому учаснику. Учасник на підставі цієї претензії проводить відповідне розслідування. У разі необхідності клієнт надає Прямому учаснику/Непрямому учаснику необхідні документи, що підтверджують претензію. Строк вирішення спорів – від 1 до 120 робочих банківських днів.

Заявка на консультацію
Кожен клієнт — наш партнер. А ваш успіх — це і наш успіх. З радістю допоможемо підібрати рішення для ваших особистих, фінансових чи бізнес-завдань.
- Натискаючи кнопку надіслати, ви даєте згоду на обробку персональних даних

