NEWS_header main 3

Win-win для бізнесу: партнерські рішення від Банку Львів

ВІТАЛІЙ ШЕЛЕФЕТА
Керівник відділу розвитку партнерських програм Банку Львів


 Успіх у бізнесі починається з вибору правильних партнерств. Для Банку Львів партнерські програми — це значно більше, ніж фінансові інструменти. Це шлях до взаємної довіри, підтримки та розвитку. Співпраця відкриває нові можливості для зростання продажів, оптимізації витрат, зміцнення ринкових позицій. В синергії народжується справжня філософія win-win — коли кожен учасник отримує більше, ніж очікував.

У своєму блозі Віталій Шелефета, керівник відділу розвитку партнерських програм Банку Львів, розповів, як саме наш банк об’єднує бізнес в єдину підприємницьку спільноту.

«Протягом 2024 та з початку 2025 року у Банку Львів ми реалізували понад 35 партнерських програм. Особливо цінним для нас є те, що нам довіряють лідери своїх напрямків. Пріоритетні сфери партнерських інтеграцій — агро, енергоефективність, транспорт та нерухомість. Завдяки плідній взаємодії, ми можемо пропонувати нашим клієнтам комплексні фінансові рішення на особливо вигідних умовах.

Побудова партнерства — це завжди індивідуальний процес. Для мене особливо важливим є наш інноваційний продукт «Партнерський простір». Під час галузевих подій ми разом з партнерами облаштовуємо комфортний майданчик, де клієнт може не тільки отримати кредитування та домовитися про комплексне обслуговування у нас, а й одразу придбати потрібну продукцію чи послугу.

Більше 100 кредитів на пільгових умовах фінансування лише за першу половину 2025 року на суму понад 135 млн грн — результат партнерської співпраці банку, клієнтів та партнерів. Цифри говорять самі за себе — справжній win-win! Для бізнесу — це нові можливості розвитку. Для партнера — розширення клієнтської бази. А для Банку Львів — якісне нарощування кредитного та депозитного портфелів.

Я переконаний: партнерство — це довготривала філософія відносин, від якої виграють усі сторони. Але лише тоді, коли вони разом сміливо шукають нові рішення, дбайливо вдосконалюють процеси і, головне, не забувають про своїх клієнтів. Бо бути вільним — це крокувати у майбутнє разом».