Прості правила, які допоможуть уникнути інтернет-шахрайств
22.06.2023
- #Про банк
Зараз банківська система фіксує нову хвилю активізації інтернет-шахраїв, які телефонують, або пишуть громадянам нібито від імені банку та вимагають персональні дані.
Час нагадати прості правила, які допомагають не стати жертвою зловмисників.
Першочергово, треба знати, що:
- Банк не телефонує з проханням вказати дані платіжної картки та інші персональні дані. Таку інформацію Банк може запитати виключно при вашому зверненні на номер гарячої лінії Банку для ідентифікації;
- Працівники Банку ніколи не пропонують встановлювати стороннє програмне забезпечення на ваші пристрої;
- Банк не надсилає запити про необхідність оновлення клієнтських даних в інтернет-мережі.
Пам’ятайте, у жодному разі:
- Не переходьте за невідомими веб-посиланнями;
- Не вводьте свої авторизаційні дані (логін або пароль до інтернет-банкінгу, дані до платіжної картки) на сумнівних сайтах.
Якщо ви отримали схоже повідомлення або дзвінок, що робити?
- Не переходьте за невідомими веб-посиланнями;
- Не розголошуйте свої персональні дані;
- У жодному разі не вводьте свої авторизаційні дані (логін, пароль до інтернет-банкінгу, дані платіжної картки) на вимогу невідомих людей або на сумнівних веб-сайтах;
- Обов’язково розкажіть про цю ситуацію експертам Банку Львів, телефонуйте 0 800 50 58 48.
Додатково радимо ознайомитися з розширеною версією правил інформаційної безпеки.
Ці прості правила убезпечать вас від шахраїв. Бути вільним — це бути обізнаним!
Поділитись




